maanantai 15. lokakuuta 2018

Parasta-kehittämisohjelmat yhteistyössä


Parasta DigiTukea -hankkeemme tekee yhteistyötä muiden Parasta-kehittämisohjelmien kanssa. Konkreettisesti yhteistyö alkoi toukokuussa käynnistyneessä yhteiskehittämisen prosessissa, jossa palvelumuotoilumenetelmiä hyödyntäen kerätään asiakasymmärrystä ja uudistetaan työpaikalla järjestettävän koulutuksen palveluprosesseja asiakaslähtöisiksi. Kehittämistyötä johtaa ja organisoi Parasta Palvelua ja siihen osallistuu työelämäasiakkaita sekä Parasta DigiTukea ja Parasta DigiOhjausta.  

Hankeperhekuvassa parasta-projektipäälliköt OKM:n ja OPH:n Ammatillisen koulutuksen kehittämisen päivässä 4.10.2018 Helsinki Congress Paasitornissa.

Hyödynnämme Parasta Palvelua -yhteiskehittämisen tuloksia ja heidän tuottamiaan koulutuksen järjestäjien yhteisiä toimintaprosesseja. Näin saadaan kytkettyä työpaikalla järjestettävän koulutuksen palveluiden ja prosessien kuvaaminen ja yhdenmukaistaminen hankkeemme työskentelyyn.

Lokakuun alussa tiivistimme yhteistyötämme Parasta Palvelua -koordinaattoreiden kanssa. Ensimmäisinä askelina tutkimme yhdessä palvelupolun kriittisiä pisteitä ja alamme kartoittaa, mitä tietoa palvelupolulla liikkuu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.